Blogg.se ett gift

Har nu suttit, ja jag vet inte hur många timmar, med att kolla in andras bloggar. Några intressanta några skräp och några mittemellan. Håller dock koll på mina favvisar och lägger kommentarer. Jag hoppas naturligtvis på att dessa svarar. Men jag förstår dem också om de inte gör det. De har fullt upp.

En sak som slår mig när man kollar runt är att hugaligen vad dessa bloggar är välskrivna, poetiska, rörande och konstnärliga. Det finns många runtom vårt avlånga land som tydligen har fötts med ordets gåva, både unga som gamla. Där ligger man i lä.

Jag nöjer mig med att ordbajsa så länge. Kanske kommer gåvan som ett brev på posten.

Ikväll hittade jag en ny favvis som jag kommer att kika in till då och då. Där fick jag hittade jag ett boktips som verkligen är aktuellt just idag. Barack Obamas självbiografi "Min far hade en dröm".  Denna måste jag bara läsa.

Nä nu gäspar jag snart munnen ur led. Det är dags att krypa ner under lakanet.

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Inga problem! :)

2009-01-20 @ 22:54:34
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Ja, det finns verkligen en hel uppsjö av bloggar och man skulle vilja läsa ALLA! Försöker hinna med att svara och försöka ta del av de värdefulla människorna, som du, som tar sig tiden att faktiskt stanna upp och kommentera.



Men som du skriver... det blir fullt upp:.) Något som jag faktiskt är väldigt tacksam för! Trodde aldrig att bloggen skulle bli så stor som den är idag när jag började med två läsare; min syster och min mamma. :.)



Ordbajsa du vidare -det är skönt och förlösande och du vet ju vad man säger.



One mans trasch is another mans treasure... alltså, återvinning av ordbajsning;.)



Tack för hemskt mycket både för bebisängeln i mailet -hur söt var inte den då?! Och för dina kommentarer inne hos mig.



Jag läser alla och försöker svara så ofta jag bara hinner och kan! :.)

2009-01-21 @ 00:31:17
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Glömde ju säga att ängelbilden i inlägget är helt sagolik!!!

2009-01-21 @ 00:31:41
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0