Jippi idag fick jag sovmorgon

Natten gick bra och Poppy sov som en stock ända fram till kl 8. Sedan var vi tvungna till en liten kissrunda. Sedan kunde vi krypna ner i sängen igen och sova till kl 10. Det är tröttande att busa med Caesar och jaga honom hela tiden. Liten valp gör så gott hon kan. Speciellt arbetsamt är att det att se till att Caesar vet vem som bestämmer. Han fattar ju ingenting.

Dagen har flytit på och hundarna börjar komma till ro med hur saker och ting ska vara. Sonen har dragit till Stockholm med vänner så nu är det bara jag och hundarna hemma.

Dottern och hennes frende har ringt för att kolla läget så att mamma inte förstör deras lilla valp. Tyvärr så har frende blivit förkyld så resan kan inte kommer till sin rätta för dem. Men de försöker att njuta och koppla av så att de kan komma tillbaka med nya krafter. Jag  hoppas att de har bättre väder i Bryssel än här hemma. Det är ju inte kul att vandra omkring i regn och snålblåst.

Det är inget kul väder att gå ut med hundarna i. Poppy vill inte gå ut och Caesar vill gå långsväng. Matte vill absolut inte ge sig ut i detta väder. Det enda är att försöka fixa med sin blogg och skriva några vettiga ord. Men som man säger:

Efter regn kommer sol!


Kommentarer
Postat av: Camilla - Georgios. direkt från Bryssel

jag är bara orolig för poppy för att hon är min hund såklart. men du vet att jag litar på dig.

Här är det 10 plus grader.. man kan gå utan att frysa.

2009-01-24 @ 18:02:05
Postat av: Nora

Bra blogg;)!

2009-01-24 @ 18:25:17
URL: http://norawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0