Lördagen den 17 januari och tiden bara rinner iväg!

Nu är det lördag och vad har jag gjort?
Inget tyvärr utan endast läst andras bloggar och försökt fixa min egen. Helt plötsligt blir klockan mycket och än har jag inte fixat inför min kompis besök. Suck, nu förstår jag vad andra menar när de säger att tiden står stilla när man är inne i bloggens värld. Har helt tappat tidsbegreppet och nu börjar paniken lägra sig över mig. Det är så mycket som ska fixas innan min väninna Marie kommer på besök.

Ikväll ska vi mysa och äta middag ihop för att sedan gå på bio. Vi ska se Australia och sedan får vi se om vi går och tar oss en drink.

Jag önskar er alla en skön lördag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0