Nu är klockan snart 23...

.... Poppy är helt slut. Hon har nu kört hårt och gjort allt det som valpar gillar. Busat med Caesar, sonen och mig, grävt i mina rabatter, jagat fötter och leksaker. Caesar har flytt ner till undervåningen och ligger och gossar med husse (sonen).
Själv börjar jag också bli trött efter en dags hårt arbete. Feber och huvudvärk har präglat min dag. "Stinkis" har jobbat hårt på mitt röksug och lockat mig hela dagen trots plåster. Det tär på humöret och man svär inom sig.  För att komma bort från detta har jag varit ute på diverse resesidor och suktat. Suttit och drömt mig bort mot värme och sol, en dopp i havet, en pina colada i handen under ett parasoll. Hmm vad skönt. Tror minsann att jag ska krypa ner under täcket och fortsätta drömma.



Hmm, ser det inte underbart ut? Natti natti sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Janne C

Fortsätt stå emot snart blir det lättare. Sätt upp bilden på Pina Coladan på kylskåpet, o andra platser där du ofta kan se den, på så vis blir din "dröm" tydligare (att på stinkpengar åka till solen). TYDLIGA drömbilder blir lättare en sanning.



Ett annat tips är att så fort suget sätter in så ut och gå en promenad, eller gör situps, eller något annat - då kanske beach 2009 också blir ÄNNU roligare.



Som svar på din fråga om hur jag orkat så är det inget svårt alls, TRO mig. Jag har ju fått en 2:a chans och DÅ är det mesta lätt.



Därför har jag också börjat jobba med det bolaget jag gör - mest för att kunna hjälpa andra med att tänka till INNAN - och för att kunna ha nöjet att få träffa så många olika människor som följer med detta arbetet.



Du kanske känner någon som vill ta bort rynkor i ansiktet mm??



Ha en toppenhelg och så kanske vi hörs igen??



Janne

2009-01-24 @ 11:31:40
URL: http://antiaging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0