Poppy på besök

Idag fick vi den stora äran att vara valpvakt över helgen till dotterns valp Poppy. Poppy är nu 9 veckor och stentuff. Hon har redan talat om för vår hund Caesar vem som bestämmer.


Yes jag tog Caesars säng. Min, min

Gissa vem som äger sängen? Den är min min bara min, grrrr.

Caesar har det inte lätt just nu. Han vet inte vilken tass han ska stå på. Det är säkrast att ligga ner men då nafsar Poppy i öronen.

Bäst att ligga ner så man inte trampar ihjäl krypet.

Matte hjälp! Hon käkar upp min mat, dricker upp mitt vatten och dessutom har hon tagit min säng.  :(


Kommentarer
Postat av: Dilan balle äppelmos

trevlig kväll ;)

Vad gör du ?



K R A M!

/ www.mramin.blogg.se





2009-01-23 @ 21:50:54
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0