Tänk så många goa människor det finns!

Man förundras verkligen över hur många människor runt  som är verkliga kämpar. Det finns en fin hemsida där man kan tända ett ljus för alla man känner och alla man förlorat. Hemsidan heter Gratefulness.org och där tänds massor av ljus världen över.

Jag gick in och tände ett ljus för er alla som kämpar dagligen med sorg, hot om död m.m. Under min korta tid här på blogg.se har jag hunnit med att möta ett antal starka och modiga människor. Detta ljus som brinner, brinner extra för dessa människor. Jag tänker nu nämna dessa och hoppas att de inte misstycker.

Björn, för att du och din dotter kämpar tappert på.
Sabina, för att du trots vad som väntar fortsätter att kämpa.
Melissa, änglamamma, för att du som de två andra kämpar på.

Gemensamt för er tre är ni på ert sätt berättar om vad som händer i er vardag. Ni är starka och modiga som orkar dela med er till oss andra. 

 Tyvärr kunde jag inte kopiera in det rätta ljuset som jag tände för er. Men här får ni ett annat.


This candle was lighted to all you folks over the whole world who strangle with sorrow. I wish you all good luck in the future.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0