Tidig morgontimma efter sen nattimme

God morgon världen!

Jag hoppas att alla har fått några timmars sömn så att dagen idag är lite ljusare än dagen igår. Denna dag kan bara bli bättre än gårdagen.

Idag åker min dotter med sin frende till Bryssel för att koppla av lite. Då kommer valpen hem till  mig och min son.
Hugaligen hur ska detta gå? Poppy som hon heter är ännu inte rumsren, vaknar kl 06:00 för att få kissa lite för att sedan busa. Nä nä i vårt hus sover vi på morgonen. Kissa okej men bus nänä.

Men det kommer att gå bra!

 är det bästa jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: boysen illustration

Imorgon blir det sovmorgon! Gå upp klockan tio, sätta på radion och duka frukostbordet. Sedan sitta i köket i två timmar och bara vara. Vad mysigt med en liten Poppy. Vad är det för ras?

2009-01-23 @ 10:01:04
URL: http://boysenillustration.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Ja om man inte har jobb så fixar man det, en hundvalp är ett bra sätt :-)

2009-01-23 @ 20:30:13
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0