Timmen är sen och här sitter jag fortfarande

...men ikväll så har jag hittat en blogg som är så himla uppfriskande härlig. Läser denna blogg med ett igenkännande leende på läpparna. Denna blogg heter bloggberta och jag har fått lov av ägarinnan att länka till henne. Kan varmt rekommendera denna sida.

Innan dess var jag inne ett kort besök hos singelpappa och la en kommentar efter att ha läst intervjuen i Aftonbladet. Artikeln berör samtidigt som den lyfter en.

Nej nu måste jag verkligen nanna kudden.

God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här får du nya bloggen.. =)

2009-01-22 @ 23:53:07
URL: http://metropoliti.blogspot.com
Postat av: Camilla

glömde säga mitt namn.. men du vet Mamma vem.

2009-01-22 @ 23:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0