Veckans första arbetsdag

Håhåjaja, så har veckans första arbetsdag gått av stapeln.  Nu återstår det bara 4 kvar tills helgen kommer. Sitter med  en mugg kaffe och surfar omkring på blogg.se. Hamnar på den ena sidan efter den andra och försöker hålla koll på vissa specifika.

Lördagen blev inte riktigt som planerat men slutade i alla fall trevligt. Min väninna Marie lyckades stuka foten så vi inte kom iväg på bio. Dock gjorde vi snabbt om kvällen till att bli en riktig tjejkväll. Middag, vin och massa tjejsnack. Som alltid slutar det med att man är i säng sent. 

Igår firade vi min mor som fyllde år och sedan blev till att koppla upp sig mot jobbet och jobba. Så i morse kan man säga att väckarklockan var inte min bästa vän.

Sen till jobbet pga att bilen krånglade så jag var tvungen att ringa bilverkstan' för att boka in en tid för service. Nedrans bilskrälle!

Snart kommer min utflygna dotter hit och hälsar på med sin nyinköpta valp och frende. Hon for iväg och köpte sig en blandis mellan japansk spets och dvärgpudel. Tuff liten dam som redan nu tuktar vår hund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Tack för dina rader i bloggen. Vilken söt liten valp! Oj oj oj vad man blir valpsjuk :)

2009-01-19 @ 20:08:42
Postat av: Anonym

Hej!



Tack för dina rader i bloggen. Vilken söt liten valp! Oj oj oj vad man blir valpsjuk :)

2009-01-19 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0